Četvrtak, Maj 22, 2014

Šta očekivati tokom selidbe


Konačno se selite jer ste našli ili kupili bolji stan ili možda čak kuću o kojoj ste oduvek maštali? Danima razmišljate kako će proći mučan proces selidbe, koliko će trajati, da li je baš moguće isplanirati sve do detalja... Naravno da nije, i ma koliko se odgovorno pripremili i organizovani, retko se desi da baš sve protekne po planu.

Ali, ne brinite, čeka vas uživanje u novom stambenom prostoru ili konačno sopstvenom domu, pa vredi nešto i istrpeti.

Sigurno očekujte gomile kutija i lepljive trake, mnoštvo kesa, saplitanje o stvarčice na putu, očekujte i da nešto zaboravite ili možda izgubite, da ćete se iznervirati ili čak vikati na ukućane...

Sve ovo možete za nijansu bolje kontrolisati ako deo posla poverite specijalizovanim agencijama za selidbe. Ali, ipak, morate biti mozak čitave operacije, i znati „o čemu se tu radi“.

„Dam pare i ne razmišljam“ kao moto postoji samo u američkim filmovima.

Kako angažovati agenciju za sellidbe

Najpre izaberite agenciju koju Vam je neko poznat preporučio, jer i u ovom poslu ima „divljaka“, neodgovornih ili nepouzdanih firmi. Sve pripremne radnje uglavnom se dogovaraju telefonom ili lično u stanu kadačovek iz agencije dodje da uradi procenu troškova i potrebnog vremena za selidbu.

Utvrdjivanje cene selidbe

Po utvrdjivanju cene, koja najviše zavisi od toga koliku površinu ima vaš stan, da li imate jako kabaste stvari poput klavira, i naravno od toga dali želite da stvari pakujete sami ili da kompletno pakovanje na profesionalan način i u profesionalnoj ambalaži urade zaposleni u agenciji – sledi dolazak kamiona u dogovoreno vreme. Mnogi rade posebnim tapaciranim kombijima ako imate dosta lomljive robe ili krhke stvari.

Obavezan uvid u sve spakovanje stvari

Zatim radnici iz agencije zajedno sa vama, vrše neku vrstu uvida u kompletno sve stvari koje se sele (nameštaj, kutije, ambalaža, tehnika...) i to u svim prostorijama iz kojih se te stvari sele, odnosno, ovako bi bar profesionalvi trebalo da rade, i zahvaljujući uvidu u stanje , pravi se najbolji plan za njihovo odnošenje.

Radnici iz agencije će takodje sami demontirati nameštaj, ako ste tako ranije dogovorili, što će Vas naravno koštati. Radnici zatim slažu stvari na najprikladniji način i zaštićuju ga meterijalima i posebnim pokrivačima pripremljenim za tu svrhu. Proverite da li su nameštaj složili tako da se ne može pomerati u toku vožnje. Stvari se zatim prevoze na Vašu novu adresu. Na novoj adresi bi trebalo da se nalazite i vi ili neko Vama poznat, koji će okvirno uputiti radnike gde staviti koji nameštaj i kutije, odnosno šta ide u koju prostoriju vašeg novog žovotnog prostora.


Kada radnici iznesu stvari iz vozila i prenesu ih u nove prostorije prema oznakama na nameštaju i kutijama , sledi montaža nameštaja.

Obratite pažnju na precizan dogovor oko selidbe

Sve detalje kao što su termin selidbe, vrsta vozila koje želite od agencije, potreban broj radnika se dogovaraju na vreme i trudite se da dobro procenite situaciju kako kasnije nadanselidbe ne bi bilo nesporazuma.

Dogovor se može obaviti telefonom ali je preporučljivije da predstavnik agencije dodje do Vas i da se na licu mesta dogovorite o svim detaljima.

[Odgovori]

Lako je (relativno) opreseliti se u isti grad, to možete i sami, ali pravi izazovi dolaze akda treba organizovati selidbu u drugi grad, a posebno u drugu državu. Tada se mora angažovati promove ili neka od većih agencija za selidbe. Ko nema kombi ili kamion i nema drugu opciju

Comment by jasna (02/23/2022 10:02)

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me